Monday, January 9, 2012

DIY: tissue flowers - centerpiece decoration

Hi lovelies!


I'm so frustrated when this tissue paper as shown in the picture below SOLD OUT - Daiso Shop.


But, I'm so happy because I found this :) Paper napkin by IKEA and already bought it.

On the learning process, I've followed this tutorial. Finally ............


............
............
............
............
............
............
............
............
............

Tada!!!

DIY at office. Lol ;p

*Puas hati dan senyum :)

Till then~ 


5 hearts:

Mila Ahmad said...

mila DIY guna crepe paper ^____^
senangkan guna camnie jimat pun jimat.

Nurul Izayani said...

cantik!!! nk buat jugak nant..nk wat gantung2..hehe..

Renee Meow said...

chanteknyerrr...!! mcm nak buat tapi kemalasan tahap cipan..ehehee ;p u buat untuk i bleh?? *larik*

~Lieza~ said...

Liza wat guna cup kuih raya tue... Tp bunganya jd sama camnie la..hehe.. Nk guna utk centrepiece nnt.. Tabah siapkan utk 30 tables...huhu...

choclairissa@intan marliana said...

canteknye buat..sgt bertgn seni la u :)

Powered by Blogger.

© Mr. & Mrs. SF, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena